طرفداران سپاهان طرفداران سپاهان

 
طرفداران سپاهان
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید
موضاعات
پیوند وبلاگ
ورزشی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طرفداران سپاهان و آدرس toofanzardasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
شهريور 1391
مرداد 1391
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 13475
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

dir="rtl"> آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 13475
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


ياوري: سپاهان شخصيت گذشته را ندارد


وي افزود : خوشحالم که 53 سال گذشته بازي خود را در تيمي از مکتب شاهين شروع کرده‌ام که بعدها به تيم سپاهان تغيير نام يافت. سواي بازي فردا هميشه آرزوي موفقيت سپاهان را داشته ام ولي به سبب تعهد حرفه‌اي و اخلاقي به تيم فجرسپاسي تمام تلاش خود را براي پيروزي مقابل سپاهان به کار خواهم گرفت. قطعا 90 دقيقه با تيم سپاهان خواهيم جنگيد و سعي خواهيم کرد که سپاهان را شکست دهيم. شايد در بازي فردا تفکرات کرانچار را با نيروي جواني و دوندگي بازيکنان‌مان بتوانيم متوقف کنيم.

وي در ادامه افزود: سپاهان از لحاظ مديريتي بسيار خوب است و ديگر باشگاه‌ها و نهادهاي دولتي مي‌بايست به سبب موفقيت اين باشگاه مردمي از مديريت خوب سپاهان الگو برداري کنند.

سرمربي فجر در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران که آيا به همان راحتي که تيم ذوب آهن اصفهان را در اولين بازي خود شکست داديد سپاهان را نيز شکست خواهيد داد گفت: دليل نمي‌شود که چون ذوب آهن را برده‌ايم،‌ در مقابل سپاهان نيز پيروز ميدان باشيم،‌ هر تيم جايگاه خود را دارد، اگر مي بينيد که ذوب آهن را شکست داديم به خاطر بازي خوب بازيکنان، مبارزه طلبي آنها و صرف کردن فعل خواستن بود. اگرچه در دو بازي اخير شايد بازيکنان انتظارات ما را برآورده نکرده باشند،‌ اما اينها بخشي از واقعيت فوتبال است.

ياوري افزود: مربيگري نبوغ نيست اما يک خاصيت است که در وجود و ذات هرکسي نمي تواند متبلور باشد. شما خبرنگاران به سن من نگاه نکنيد، من در هر تيم و هر بازي سعي کرده‌ام تا نوع بازي خود را متفاوت کنم. اگر شما سري به اتاق کار من بزنيد،‌ شاهد خواهيد بود که انواع و اقسام فيلمها و کتابها بر روي ميز کار من است و اين نشان دهنده اين است که من در اين سن جز به پويايي و تغيير و تحول به چيزي فکر نمي کنم. من هر روز سعي مي‌کنم که در کارم تغييرات جديدي ايجاد کنم و اعتقاد دارم ايستادن در يک جا به هيچ عنوان صحيح نمي باشد،‌ در کنار اينها اعتقادات ويژه من بخصوص به ائمه اطهار کمکهاي زيادي در کسب موفقيتهاي من دارد.

سرمربي فجرسپاسي درباره وضعيت بازيکنان مصدوم و محروم تيمش گفت: من از لفظ محروم خوشم نمي‌آيد. ما در بازي فردا خوشبختانه بازيکن مصدوم نداريم. شايد از وجود دوبازيکن خود به لحاظ مسائل انضباطي در بازي فردا محروم باشيم.

وي در ادامه با اصرار خبرنگاران در جهت افشاي نام اين بازيکن مواجه و در پاسخ به خبرنگاران گفت:‌ ما 29 بازيکن داريم که قطعا 8 نفر از اين بازيکن‌ها با تيم ما همراه نخواهند بود‌ و اين دو بازيکن نيز در ميان همان 8 بازيکن هستند. از لحاظ اخلاقي درست نيست که اسامي آنها را در اينجا بيان کنم.

ياوري درباره هدف‌گذاري خود و تيمش در پايان فصل و جايگاهي که براي تيم خود متصور است گفت: تيم ما با 3.5 ميليارد تومان بسته شده و اين در حالي است که تيم پرسپوليس 30 ميليارد تومان هزينه کرده است،‌ حالا سوال من از شما خبرنگاران اين است ما بايد در کجاي جدول قرار بگيريم؟ ما سعي مي کنيم که با تلاش و کوشش بچه ها بهترين رتبه ممکن را بدست آوريم.

سرمربي فجرسپاسي در پاسخ به اين سوال که آيا شما که خود را يک پيشکسوت قديمي در سپاهان مي دانيد، در فصلهاي آتي قصد بازگشت به اين تيم را نداريد گفت: زماني که آقاي رحيمي قصد داشت در فصل گذشته سرمربي سپاهان را انتخاب کند،‌ يکي از کساني که به وي مشورت داد من بودم. در آن زمان سه گزينه مطرح بودند،‌ يک مربي برزيلي که من او را نمي‌شناسم و دو گزينه ديگر يعني دنيزلي و کرانچار که من به آقاي رحيمي کرانچار را پيشنهاد کردم، چون مي دانستم او در پرسپوليس به سبب انتظارات بيش از حد سپاهان و عدم همراهي هاي مناسب به حق خود نرسيده است و قطعا در فوتبال ايران براي اثبات شايستگي‌هايش به دنبال فرصت مناسب است، مثل خودم که در استيل آذين موفق نبودم و براي اثبات توانايي هايم تيم رده هفدهمي فجرسپاسي را تحويل گرفتم تا خود را اثبات کنم. کرانچار تاکنون اثبات کرده است که مربي خوبي است، اما بايد کمي مراقب اطرافيانش باشد.

سرمربي فجر سپاسي در پايان افزود: سپاهان امسال متاسفانه آن شخصيت و وقار سال گذشته را ندارد و البته اين به خاطر خروج چند بازيکن و مهره اصلي از اين تيم است. سپاهان کمي به لحاظ ارزش فني در درون زمين دستخورده است. شما بايد بسنجيد و ببينيد که چه بازيکناني رفته‌اند و چه کساني جايگزين آنها شده‌اند. البته مطمئن باشيد به مرور زمان بازيکنان جديد به کيفيت مطلوب و ايده‌آل نزديک خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب ...
» پیروزی شیرها بر شیرها
» تصاویری از دیدار فولاد مبارکه سپاهان-فجر شهید سپاسی
» کاروان سپاهان سه شنبه عازم دوبی می شود
» اتومبیل ستارگان Euro 2012
» نگاه آماری به دیدار سپاهان و فجرسپاسی
» در صورت صلاحدید کرانچار بولکو مقابل سپاسی بازی می کند
» ياوري: سپاهان شخصيت گذشته را ندارد
» شعارهاي جالب روي پيراهن بازيکنان (عکس)
» از اسپايدرکم تا دوربين پرنده
» حاشیه دیدار سپاهان وپیکان
» ليست آسيايي سپاهان بسته شد‎
» عکس حوادث ورزشی
» چند تا عکس جالب
» عکس های منتخب یورو2012
» تصاویر نشست خبری تقوی و کرانچار قبل از مصاف هفته پنجم
» عکس از زیباترین لحظات ورزشی
» تقوي: سپاهان هم مثل همه تيم ها نقاط ضعف دارد
» محسن ترکی داور دیدار فولاد مبارکه سپاهان-سایپا/شیرهای زرد شنبه به میدان می روند
» نشست خبری کرانچار و تقوی جمعه ساعت 19:30
» رحیمی: اگر پیشرفتی در نقش‌جهان نبینیم، رئیس‌جمهور را در جریان می‌گذاریم

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com